torsdag 12 februari 2009

Hurra! Jag slipper glasögon, phew ^^ skönt!
Hade världens roligaste träning idag, det var bara jag, Elias, Carro & Cindy (den nya tjejen) där och vi hade långbanan (FANFANFANFAN) iallfall. Så började vi med vårt nya insim vilket vi nu simmar varje träning vilket blir lite tjatigt i längden.
200 valfritt.
8x25 UV - 25 frisim utan andning.
8x25 25ryggben max, 25 bröstben A2.
6x100 medley: 1:ben, 2:ss, 3:arm, 4:ss, 5:ben, 6:ss
Sen simmade vi 20x200 :) Det var faktiskt ganska roligt, fast jag han bara med tio stycken innan Pia drog upp oss på land för att öva starter. Kallt som fan och jag fryser fortfarande. Min kropp tål inte kyla överhuvudtaget. När jag kom hem läste jag lite Gossip Girl och lyssnade på musik.
Favoritlåten just nu:
My Life Would Suck Without You - Kelly Clarkson
Sen skrev jag ett långt mail till Ove för att jag saknar henne jättemycket, men hon kommer antagligen hit snart och då jävlar haha. Jag har inget mer att skriva :) hejdå ^^

17 dagar kvar tills jag blir braceface, spännande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar