onsdag 25 februari 2009

Nu är jag förbannad!

Vet ni vad det värsta jag vet är?!
Idrottsdagar, nej ÄNNU värre, HALVA IDROTTSDAGAR!
Vad är egentligen meningen? Man är där på morgonen, återvänder till skolan med fluffigt hår för att man inte hinner platta det när man byter om. Man kan ju välja att inte duscha men hur fräscht är det på en skala? Ett ord.... skabbigt! Alternativt kan man göra som vi tvingades göra gå till skolan på morgonen för att sedan åka och sporta i två timmar.? Allvarligt, vi satt i skolan i si så där en timma och sen fick vi springa för att hinna med lunch. För att vi skulle hinna var vi tvungna att ta en smörgås och den kan man inte äta på bussen för då får man potatissallad på hela kinden. Så vi fick äta den när vi kom fram. Där stod vi (jag & sandra) och åt en smörgås medan resten av klassen värmde upp. Sen fick vi köra igång med en gång, tänk så hade vi fått en allvarligt skada? Tänk så hade vi dött. Friidrott är dessutom den mest onödiga sporten jag känner till. Det enda som man kan unna sig en sådan dag är när alla övertränade snyggosar springer förbi, mums! Aja nu har jag lektion, var bara tvungen att avreagera mig! :)

1 kommentar:

  1. hahaha, friidrott är ju MÅNGA onödiga sporter! x)
    ja, vi dog ju faktiskt nästan!

    SvaraRadera